Očitno ne bo šlo vse po napovedih o prihodnosti avtomobilov.Na poti do vodikove
ekonomije, ki naj bi do leta 2020 zaživela električne avtomobile z vodikovimi gorljivimi celicami, prihaja do preloma zaradi hibridnih različic avtomobilov, ki uporabljajo kombinacijo plinskega in električnega pogona. Kot izgleda, bomo še nekaj časa trpeli odvisnost od fosilnih goriv,kljub temu pa bi lahko z množično uporabo hibridnih različic zmanjšali porabo fosilnih goriv za kar 50 odstotkov. Trenutno hibridna vozila predstavljajo osnovno pot razvoja avtomobilov, še posebej zaradi modelov, ki jih proizvajajo podjetja, kot sta Honda in Toyota.Najbolj goreči uporabniki avtomobila Prius, ki hkrati predstavlja tudi najbolj popularno hibridno različico, predelujejo baterijsko napajanje vozila in 1.3 kWh baterije izmenjujejo z 9 kWh Li-Ion različicami. Z omenjeno modifikacijo vozila je možno prepeljati več kot 30 km brez uporabe plinskega motorja, pri tem pa bi originalna baterija brez zagona plinskega motorja zdržala zgolj kilometer ali dva. Tako ima modificiran Prius s polno 9 kWh Li-Ion baterijo povprečno porabo goriva 2.31 litra na 100 kilometrov. Modifikacija pa ne prinese le močnejše baterije ampak tudi dodatno vgrajen polnilec, ki omogoča polnjenje baterije iz vtičnice omrežne napetosti. Ne glede na takšne predelave bodo morda v nekaj letih na voljo popolnoma električni avtomobili brez plinskega motorja, ki bodo s krajšim ali daljšim nočnim polnjenjem zadovoljevali dnevne potrebe vozila,predvsem za vožnje na krajše razdalje ali po mestni gneči, kjer je izkoristek plinskih motorjev najslabši.